Φτιάξε καλλίγραμμο κορμί μέσα από τα εναλλακτικά μαθήματα γυμναστικής του Hobnob

May / 14

Φτιάξε καλλίγραμμο κορμί μέσα από τα εναλλακτικά μαθήματα γυμναστικής του Hobnob

By / hobnob_admin / 0

Μια ανάσα πριν βγούμε στην παραλία και ο πολυχώρος Hobnob ξέρει πώς να ακολουθείς πιστά το πρόγραμμα γυμναστικής σου μέσα από ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.

ΠΡΟΣΦΟΡΑ Μαϊου και Ιουνίου 2019

Γυμναστείτε διασκεδαστικά και εναλλακτικά μακριά απο την πολυκοσμία με ασφάλεια και προσοχή ανάλογα με τις ανάγκες σας σε μικρά ομαδικά group αλλά και personal!

👉 Πώς;

Με κάθε εγγραφή για απεριόριστα μηνιαία ΟΜΑΔΙΚΑ μαθήματα στο εβδομαδιαίο μας πρόγραμμα έχετε ΔΩΡΟ 1 μήνα PERSONAL, 4 μονόωρα ατομικά μαθήματα έως 31/5 (Garuda, yoga ή functional training)!!!

Η προσφορά ισχύει με κάθε απεριόριστη εγγραφή νέου μέλους έως και 31/5/19! Καλέστε μας για περισσότερες πληροφορίες!

10/5/19 Κείμενο: Nou-Pou.gr

Το καλοκαίρι πλησιάζει και οι εμφανίσεις στην παραλία σε λίγο καιρό μπαίνουν στο πρόγραμμα μας. Αν βαριέσαι τα γυμναστήρια με τους απρόσωπους χώρους εκγύμνασης, δεν μπορείς να μπεις σε αυστηρό πρόγραμμα γιατί σε κουράζει ο διάδρομος και τα όργανα γυμναστικής και προτιμάς ένα είδος εκγύμνασης που να περνάς καλά και ταυτόχρονα να είσαι με μια μικρή ομάδα όπου ανυπομονείς να ξανα πας τότε σου έχουμε βρει εμείς την καλύτερη λύση.

 

Στον εναλλακτικό πολυχώρο Hobnob, θα βρεις μια μεγάλη γκάμα μαθημάτων με τους πιο καταρτισμένους και fun δασκάλους είτε θες να μπεις στο καθημερινό του πρόγραμμα είτε να δημιουργήσεις το δικό σου mini personal group με τους φίλους σου. Διάλεξε εσύ ποιο είδος άσκησης ταιριάζει καλύτερα στην προσωπικότητα σου ή φτιάξε αποτελεσματικούς και κεφάτους συνδυασμούς.

Garuda method

Η καινοτόμα μέθοδος Garuda είναι ο νέος τρόπος έξυπνης και διασκεδαστικής εκγύμνασης. Είναι μια ξεχωριστή μέθοδος άσκησης από τον Ινδό, μεγαλωμένο στο Λονδίνο James D’Silva. Στην ινδική μυθολογία το Garuda είναι ένα μεγάλο πτηνό που αλλάζει μορφή ανάλογα με τις συνθήκες και τις ανάγκες του. Έτσι το όνομα Garuda περιγράφει ακριβώς το νέο σύστημα εξάσκησης που είναι μοναδικό σε ευελιξία, ευλυγισία και ακρίβεια της κίνησης. Συνδυάζοντας τις αρχές του Pilates, τις αναπνοές της Yoga και τον δυναμισμό του χορού, το Garuda είναι η καινοτομία στο fitness του 21ου αιώνα! Ο James d’Silva, εμπνευστής και δημιουργός της μεθόδου, πιστεύει πως η άσκηση πρέπει να είναι ποικιλόμορφη και δημιουργική ώστε να προκαλεί τόσο το σώμα, όσο και το πνεύμα.

Το ρεπερτόριο της μεθόδου αναπτύσσεται και επεκτείνεται συνεχώς. Είναι εξαιρετικά ευρύ, προσαρμόσιμο και εστιασμένο. Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Αυξημένη δύναμη, ευλυγισία, συντονισμός και αντοχή, με μεγάλη αίσθηση ευεξίας. Προσφέρει καρδιαγγειακή προπόνηση, εστιάζοντας στην πνευματική συγκέντρωση και διδάσκοντας την ιερή αρχή της χαλάρωσης μέσα στην κίνηση. Το αποτέλεσμα είναι ένα δυνατό, λεπτό, γεροδεμένο σώμα, βελτιωμένη στάση και άνεση σε σώμα και πνεύμα. Οι ασκήσεις είναι απεριόριστες και δουλεύουν κάθε σημείο του σώματος.

Τα μαθήματα σχεδιάζονται έτσι ώστε να αποτελούν πρόκληση αλλά παράλληλα να είναι και διασκεδαστικά. Μέσα από τη χορευτική κίνηση του σώματος (σε προχωρημένο επίπεδο σου δίνει την αίσθηση του Σύγχρονου χορού) δυναμώνεις, καις θερμίδες και χαλαρώνεις ταυτόχρονα! Πως γίνεται αυτό; Μια δοκιμή θα σε πείσει! Μπορούν όλοι να την παρακολουθήσουν αρκεί να έχουν μια μικρή αίσθηση λειτουργικής και ασφαλούς κίνησης του σώματός τους. Ιδανικό για όσους έχουν κάνει Pilates, Yoga ή χορό στο παρελθόν.

Ballet workout

Γραμμωμένο, σφιχτό και ευλύγιστο σώμα μπαλαρίνας με Ballet workout, το οποίο είναι ένα νέο fitness trend που δε θα ήθελες να χάσεις. Ακόμα κι αν δεν ήσουν ποτέ μπαλαρίνα ή ίσως έκανες λίγο μικρή, θα λατρέψεις σίγουρα αυτό το δυνατό workout σε μπάρα μπαλέτου αλλά και στο πάτωμα. Αυτή η αδιαμφισβήτητα κομψή και ευχάριστη μορφή εκγύμνασης προκύπτει από ένα κράμα ασκήσεων μπάρας, πατώματος, stretching και χορού, το οποίο είναι φτιαγμένο για όλους. Επειδή η στάση και η μορφή αποτελούν κεντρικό στοιχείο της τεχνικής, το Ballet workout ασκεί ολόκληρο το σώμα με κάθε άσκηση, από τις πιο απλές μέχρι τις πιο σύνθετες.

Χρησιμοποιεί επαναλαμβανόμενες ρουτίνες ασκήσεων, οι οποίες γυμνάζουν όλο το σώμα και σε διδάσκουν πως να το ελέγχεις. Σε μαθαίνουν να χρησιμοποιείς τον πυρήνα σου για να μπορείς να συνδυάσεις με χάρη την κίνηση σε πόδια, κεφάλι και χέρια. Είναι ένα παιχνίδι μνήμης, μυαλού και συντονισμού που σε κρατά για πάντα νέα. Σε αντίθεση με τα μαθήματα Barre, το Ballet workout είναι σχεδιασμένο να προσφέρει άσκηση στην μπάρα αλλά και χωρίς τη βοήθειά της. Η έμφαση του μπαλέτου στην κίνηση με σωστά ευθυγραμμισμένα άκρα σε εξελίσσει σε μια εξαιρετικά αποδοτική σωματική μηχανική. Τα πόδια, οι γοφοί, η μέση, η πλάτη και τα χέρια γίνονται πιο δυνατά, μακρύτερα και σφριγηλά. Το μπαλέτο όχι μόνο αλλάζει τον τρόπο εμφάνισης του σώματός σου αλλά μεταμορφώνει και τον τρόπο με τον οποίο περπατάς ή κινείσαι.

Αν θέλεις μακρύς, ευέλικτους και δυνατούς μύες με ισορροπημένο, χαριτωμένο και όμορφο σώμα, τότε το μπαλέτο είναι η προπόνηση για σένα. Και μπορεί ένα χαριτωμένο σώμα να μην είναι αρκετό κίνητρο για να σε κάνει να ξεκινήσεις το μπαλέτο, αλλά το γεγονός πως σε προστατεύει από τραυματισμούς είναι αρκετά δελεαστικό για να το δοκιμάσεις.

Functional training

To Functional training είναι μια λειτουργική προπόνηση που μιμείται τον τρόπο που το σώμα λειτουργεί και ενεργεί καθημερινά. Καλλίγραμμα πόδια, δυνατοί κοιλιακοί, ευθυγραμμισμένη πλάτη. Πώς θα το πετύχουμε όμως, όταν σκύβουμε να πιάσουμε ένα αντικείμενο και η μέση παίρνει φωτιά; Καθόμαστε στην καρέκλα και τα ισχία ‘τσιμπάνε’; Προσπαθούμε να φτάσουμε ένα ψηλό ντουλάπι και τα χέρια θέλουν, αλλά δεν πάνε; Ώρες ατελείωτες στο γυμναστήριο για ενδυνάμωση λοιπόν; H απάντηση είναι ΟΧΙ! Το πλεονέκτημα της λειτουργικής προπόνησης έναντι στα όργανα του γυμναστηρίου είναι ότι το σώμα μας μπαίνει στη διαδικασία να ενεργοποιήσει τα κινητικά κέντρα του εγκέφαλου κάτι που δε συμβαίνει στα όργανα του γυμναστηρίου καθώς επηρεάζονται μόνο οι αρθρώσεις και οι μύες βασικών μυϊκών ομάδων που ενεργοποιούμε. Τα βασικά χαρακτηριστικά της λειτουργικής προπόνησης δεν είναι παρά μια απομίμηση των βασικών ανθρώπινων κινήσεων. Στην ουσία στηριζόμαστε σε βασικά κινητικά πρότυπα-ασκήσεις δηλαδή όπως είναι τα καθίσματα, οι προβολές, οι έλξεις, οι πιέσεις, οι μετατοπίσεις, οι περιστροφικές κινήσεις, άρσεις και μετακινήσεις αντικειμένων, δυναμικές ρίψεις ή χτυπήματα. Έτσι αποφεύγουμε τη μονοτονία των οργάνων και φυσικά το σώμα λαμβάνει διαφορετικά μυϊκά ερεθίσματα και επιπλέον η άσκηση γίνεται διασκεδαστική.

Το συγκεκριμένο είδος άσκησης είναι για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας. Οι ασκήσεις επιλέγονται και προσαρμόζονται σύμφωνα με την ηλικία, το φύλο και το προπονητικό επίπεδο. Σε ένα άτομο τρίτης ηλικίας για παράδειγμα ιδανική θεωρείται η κολύμβηση ή ακόμα και το περπάτημα καθώς όταν και οι δύο δραστηριότητες πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένο χρόνο και ένταση συνδυάζουν την καρδιαγγειακή άσκηση και την λειτουργική προπόνηση. Με άλλα λόγια, γίνεται προσομοίωση των συγκεκριμένων κινήσεων χωρίς κανένα φόβο τραυματισμού.

Yoga για όλες τις ηλικίες και όλα τα επίπεδα

Μέσα σε μια πρακτική yoga – εκτός από πολλά άλλα- είναι σίγουρο ότι θα γνωρίσεις καλύτερα το σώμα και την αναπνοή σου -το πιο πιθανό είναι να εξελιχθεί σε μια πολύτιμη φιλία. Μέσα από τις θέσεις (ασάνες στη γιόγκικη γλώσσα), την κίνηση και τη ροή ή την ακινησία αρχίζεις να μαθαίνεις που βρίσκεται το καθετί. Θα μάθεις πως  μπορείς να εργαστείς με τα στοιχεία που αποτελούν το σώμα σου για να αλλάξεις σχήμα και πώς μπορείς να αναπνεύσεις για να γίνεις εσύ το σχήμα. Επιπλέον,  πού βρίσκεται ο νους σου και πώς και πόσο σε επηρεάζει αυτό. Με την παρατήρηση ξεκινά το ταξίδι γνωριμίας με το σώμα, το νου και τα συναισθήματα. Αυτό το μονοπάτι, όσο του αφήνεις χώρο, μεγαλώνει συνεχώς και εξελίσσεται. Αντιλαμβάνεσαι τι σημαίνει  να βρίσκεσαι ΕΔΩ, ΤΩΡΑ και όταν δε βρίσκεσαι, πιθανόν να μπορείς και αυτό να το αντιληφθείς. Μπορείς να εκτιμήσεις τις στιγμές και τα δώρα του ΤΩΡΑ! Οι ασάνες, οι αναπνοές γίνονται δάσκαλοί σου. Και έτσι, αρχίζεις να σε μαθαίνεις, να σε προσέχεις, να σε φροντίζεις.

Δε χρειάζεται να δεθείς κόμπος για να κάνεις Yoga. Οι ακροβατικές πόζες που βλέπεις σε έντυπα ή στο Ίντερνετ δημιουργούν την εντύπωση ότι απευθύνεται σε λίγους – σε εκείνους που διαθέτουν μεγάλη ευλυγισία και ισορροπία. Όλοι μπορούν να παρακολουθήσουν μια γιόγκικη πρακτική, κατάλληλα προσαρμοσμένη στο δικό τους σώμα. Όσο για την ευλυγισία και την ισορροπία, αυτές αλλάζουν και εξελίσσονται με την πρακτική. Δεν είναι προαπαιτούμενα για να ξεκινήσει κανείς. Δε χρειάζεται να έχεις ένα συγκεκριμένο σωματότυπο ή να είσαι γυμνασμένος για να ξεκινήσεις. Επίσης, δεν απευθύνεται μόνο σε γυναίκες, τα οφέλη είναι για όλους. Ποια είναι τα οφέλη? Αισιοδοξία, βελτίωση στη στάση σώματος, ποιοτικός ύπνος, τόνωση και ευεξία, αίσθηση ηρεμίας σε στιγμές με ένταση, συνειδητή διαχείριση συναισθηματικού στρες.

Στο Hobnob θα βρεις, yoga για αρχάριους και προχωρημένους, για παιδιά, θεραπευτική για ηλικιωμένους και γιόγκα εγκυμοσύνης παράλληλα με πολλά ενδιαφέροντα θεματικά σεμινάρια.

Pilates mat

Η μέθοδος Pilates δεν είναι απλώς μόδα. O τρόπος με τον οποίο καταφέρνει να ενεργοποιήσει και να συντονίσει το σώμα και το πνεύμα είναι αυτό που την κάνει τόσο μοναδική και ασυναγώνιστη σε σχέση με άλλα ήδη εκγύμνασης. Η Pilates προσφέρει ένα δυνατό και ευλύγιστο σώμα με ομοιόμορφα δουλεμένους μυς, απαλλαγμένους από περιττό όγκο. Προσφέρει εξισορρόπηση του μυϊκού συστήματος και ανωμαλιών που φέρουν χρόνιους πόνους και κακή στάση όπως κύφωση, σκολίωση, οσφυαλγία και ισχιαλγία. Βοηθά στην ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης, στην όμορφη στάση σώματος και απαλλαγή από πόνους. Γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες, ακόμα και τις πιο μικρές και βαθιές έως τις πιο επιφανειακές. Όλες οι κινήσεις γίνονται κάτω από τον απόλυτο έλεγχο του ασκούμενου, ώστε να γυμνάζεται χωρίς να τραυματίζεται, ενώ υπάρχουν και ειδικές ασκήσεις για την αποκατάσταση των τραυματισμών και τις νεύρο-μυϊκές παθήσεις. Άλλωστε τα ειδικά όργανα και τα μικρά βοηθήματα επιτρέπουν στον ασκούμενο να συνεχίζει τη γυμναστική και να κρατιέται σε άριστη φόρμα ενώ ξεπερνάει το πρόβλημα.

Οι ασκήσεις μπορούν γίνουν εύκολες-δύσκολες, μεγάλης ή μικρής έντασης, αργές-γρήγορες, απολαυστικές και ανακουφιστικές ανάλογα με την ενέργεια και τις δυνάμεις που έχει ο ασκούμενος τη συγκεκριμένη ημέρα. Τέλος, ο ατελείωτος αριθμός ασκήσεων και παραλλαγών βοηθά ώστε να υπάρχει συνεχής πρόκληση και βελτίωση.

Τέλος η μέθοδος Pilates απευθύνεται σε όλους και είναι για όλες τις ηλικίες. Η ποικιλία των ασκήσεων και η χρήση των props θα σας κάνουν να την αγαπήσετε ενώ το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει!

Δείτε το εβδομαδιαίο ομαδικό πρόγραμμα του Hobnob ΕΔΩ!

Μπορείτε επίσης να δημιουργήστε το δικό σας mini group personal στο 2130418585

 

hobnob_admin